Een workshop over begrijpen en begrepen worden
Hoe kunt u met mensen samenwerken als u ze niet begrijpt?
Hoe houdt u klanten en medewerkers tevreden en betrokken?
Wordt uw boodschap soms verkeerd geïnterpreteerd?
Wilt u meer grip op het voorspellen van gedrag van anderen?

Emoties van de toonschaal
Emoties, we zien ze dagelijks om ons heen. Mensen die enthousiast zijn, of boos. Ingehoudde wrok, boosheid. Verdriet en angst, om er maar een paar te noemen. Hoe meer u hierover begrijpt, hoe beter u deze emoties kunt sturen, bij u zelf, maar ook bij uw personeel en zelfs bij uw klanten. Dit hangt nou samen met communicatie. Welke manier van communiceren past het beste een bepaalde emotie? In deze workshop wordt het correct gebruik van communicatie geoefend. Efficient communiceren kan u veel tijd besparen.

De menselijke factor speelt een grote rol bij een prettige samenwerking, zowel intern als extern met uw klanten en relaties. In een goede sfeer worden betere resultaten geboekt. In de workshop krijgt u kennis die u direct kunt toepassen zodat ook u de menselijke factor beter kan sturen. Er wordt bovendien veel ge-oefend.

Globale inhoud:
• Communicatie en de basis van wederzijds begrip;
• Emoties en vertrouwen;
• Problemen sneller zien en aanpakken;
• Communicatiestoornissen herkennen en behandelen;
• De meest effectieve wijze van conflicthantering;
• Tijdbesparing door communicatie.

Cursusduur:
4 dagen (1 vaste dag per week in groepsverband).

Eindresultaat:
Aan het eind van de workshop wordt samen met u gekeken wat voor u en uw bedrijf het beste vervolgtraject zal zijn.

Vervolg:
Aan het eind van de workshop wordt samen met u gekeken wat voor u en uw bedrijf het beste vervolgtraject zal zijn.

Interesse? Bel: 036-53 173 60 >>


Of vul onderstaand formulier in en dan bellen wij u terug!

Uw naam

Telefoonnummer

Uw bericht



Aanmelden voor Francken4Business

* = verplicht veld

Personeel


Klanttevredenheid


Efficiency